Nálunk az egyik gép lett izmosítva egy kicsit kb. 30 ezer km-nél. Most 259 ezer van benne, és (kopp-kopp) még minden gyári (turbó, bef. fejek ...). Ha vmi problémát jelentene a tuning, sztem már kijött volna.
Egy gyors számolás:
Ha 100km-enként 0,8 dl-el kevesebbet eszik, akkor az 100 ezer km-re 800 liter megtakarítás cirka 250 ezer Ft. Jelen esetben kb. 200 ezer km-re 1600 liter azaz fél milla. Ha tehát most menne tönkre, akkor is 500-al előrébb vagyunk úgy, h. azalatt a km alatt élveztük a többlet erő nyújtotta komfortot (nagyobb dinamizmus, kevesebb fogyasztás).
Szerintem nagyrészt a VEZETÉSI STÍLUS-tól függ az, hogy mennyit megy el.
Mi nem a lámpától való elinduláskor nyomjuk neki, nem a kupplungot égetjük, hanem 5.és 6. fokozatban élvezzük főleg a többlet nyomatékot.
Ezek után mindenki döntse el maga h. mit csinál. Ha megint úgy adódik sztem nem várunk még 30 ezer km-t sem.