vintagekey Creative Commons License 2010.04.27 0 0 11575

Tisztelt Topiktársak!

 

Kótyavetyére bocsátok egy M3-ashoz, M2-eshez való duet sixteen elnevezezésű tone preset selectort ime:

 

Ez a nagy testvérek inverz alsó oktávját hivatott helyettesíteni a B3/C3/A100/RT3 családhoz legjobban közelítő M2/M3 típusoknál, azaz előre beállított hanxineket lehet egy mozdulattal előcsalni.

 

Ha valakit érdekel írjon a tundramacko@freemail.hu-ra.

 

Más.

 

A Billentyűsök Éjszakája 2-őt mondjuk úgy, hogy testközelből néztem végig. Jankai: XK-3 + 760; Gidó Vk-8 + DC-100, ők használták a B3-at is. Valamennyi hangszer valamennyi manuálján az alábbia regisztrációval:888870000. Kijelenthető, hogy ezen az estén olyan billentyűs aki életében egyhuzamban 1 óránál többet űlt egy B3 mögött nem lépett szinpadra, így miután nem ismerik a hangszert csak a kis L-100-ast, azt a jól bevált hangzást keresik ismerik reprodukálják több kevesebb sikerrel. Kár. Jon Lordot hallva ugyanezen a B3-ason végig libabőr és nem azért amiket játszott mert a futamai 30 év alatt eléggé prognosztizálhatók, hanem AHOGYAN játszott ismerve a hangszerben rejlő hihetetlen dinamikai és perkusszív lehetőségeket.

 

Dolgozott ez az orgona egyszer Pozsonyban egy szaros amcsi gospelkórussal. A próba után a kórus valamennyi tagja (6 fő) kipróbálta a hangszert mert egy darabka USA. Az összes 3 vonalbeli énekes lányok fiúk vegyesen - igaz mindenki feka - olyan természetességgel és jól játszott, hogy csak néztem. Látszott, hogy otthon megszokták a nagy hammondot és nem kell őket figyelmeztetni, mint a magyar billenytyűsök legtöbbjét, hogy használják pl. a hangerőpedált mer érdekes dolgokra képes.

 

Hammondon játszani nem egyenlő azzal, hogy zongorázok meg hallottam már szintist fingani. Ha nem lennének olyanok a nagy öreg billentyűsök, mint amilyenek illene beiratkozniuk egy kis gyorstalpaló kurzusra a Matyoo-hoz vagy Tehtube mesterhez, szerintem rá-rá csodálkoznának dolgokra:-).