JObbulást! Én is KTM-ezek, de street vonal: 950 SMR-rel. Szicíliába tökéletes volt, keskeny, poros, töredezett hegyi utakon verhetetlen :) Gyakorlatilag a Lepencei út, csak kanyargósabb, és kb 2/3 olyan széles a standard, sokszor rosszabb minőségű és koszosabb, mert forgalom szinte semmi.
Norbert: a mienken is az volt a baj (1.9, 82le) cserélve lett, ha jól emlékszem.
Az útra végül hátul 3,8-as nyomással mentem, mivel kb 600kg-al volt terhelve, így a rugózás is végre elviselhető lett. a rövid váltó miatt óra szerint max 120-al mentem vele, lefelé Nápolynál aludtunk, visszafelé végig jöttem,egy darabig nem akarom látni az autót, nem vagyok szokva a 20+ órás vezetésekhez:) A fogyasztás nem lett túl jó, 8 liter körül, de végülis az átlag 95 felett van, megállásokkal együtt és GPS szerint 110-115 között jöttem, két motor+ sok cuccal.
A kis dízel végig 3000 körül forgott, szerintem ezért zabált. Amilyen jó volt a meredek szerpentineken a rövid váltó, annyira kín az autópályán... Nem egy olyan emelkedőbe futottam a szicíliai hegyekben, ahol üresen nem tudtam kettest kapcsolni. :))
Lehet, hogy visszafogom vásárolni az öcsémtől, mert városba, motort-bringát cipelni ideális, és végülis nagyobb utakra is jó, bár oda a 100le/6-os váltó elférne.