Sajnos ebben igy nem tudok segiteni, messze vagyok töletek, és nem filmezésböl élek, igy nincs rendszeres munka - illetve mások is dolgoznak a studioban.
De lehet, hogy valaki majd felajánl közelebbi lehetöséget. Semmi ördöngösség nincs a dologban, csak végtelen fegyelem és figyelem - néha annyira, hogy még a vekker ora is zavar.
Tudtommal vannak videokurzusok is, ahova be lehet jelentkezni, söt több TV-ben is vannak nyilt napok, ahol be lehet menni el lehet beszélgetni az ott dolgozokkal.
A te problémád lehet, hogy a hardwareban is leledzik (sajnos sok berendezés csak imitálja a rendes technikát, de hidd el nem vagy egyedül.
A mult héten egy profi 16 perces anyagban 2341 hibát találtam, aminek kb. 30%-a slamposság volt (oda nem figyelés) kb. 40% HW hiba, illetve annak a rossz használata, kezelése (meg nem értése) a maradék meg egy keverék mindenböl. Sajnos a bajok nagy részét az okozza, hogy a beavatottaknak sok mindenröl fogalmuk sincs (keverik az upperfieldet a lowerrel, az interlacet a non interlaccel, nem figyelnek a szinkronra (már a bejátszott anyag rossz volt mint késöbb kiderült, de 4 gombnyomással javithato lett volna, stb, stb, stb.).
Szoval a bajok sokasága létezik, egy részük elfogadhatatlan, másik részükröl meg csak a figyelmesek tudnak (10 ember közül 7-nek a szinkon hiba csak akkor tünik fel ha az több mint 1 sec, a profi meg az 1 framet is látja.
10 TV nézöböl a 5 csak 15 perc mulva veszi észre, ha a kép torzitott (16:9 verzus 4:3), 1-2 meg soha!!!!!)