1. ÁFÁT nem kell már itthon fizetni ha GB-ből hozod, mert ők is EU ország és az a szabály, hogy ha meg van fizetve az ÁFA valamely EU tagállamban akkor a másikban már nem kell! Szóval "csak" a regadóval és a szállítással kell megküzdened. Ha jól emlékszem most emelték meg GB-ben az ÁFÁ-t 17,5-ről 20-ra. Ebben nem vagyok biztos, de majd megpróbálok utánanézni. Ez persze használtnál már mindegy is.
2. A Frontosa GB-ből hoz használtakat is, mert most nagyon jó a keresztárfolyam. Messze jobb, mint az EUR-t bevezető országoknál. Az az igazság, hogy a válság a fontnak nagyon keményen odatett, keményebben, mint a forintnak.
3. Mivel a Frontosa nagyon kevés motort ad el, tavaly pld. 7 db új motort értékesítettek, sztm nagyon keményen lehet náluk alkudni, de valami gond lehet a háttérben, mert gond van a szálításokkal. Valami bankgaranciát nem kaptak meg időben, vagy valami hasonló.
4. Szóval megpróbálhatnál egy olyat, hogy kinézed GB-ben, hogy mit szeretnél és megkérdezed, hogy mennyibe fáj, hogy magyar papírokkal átvehesd náluk.
5. Én azért azt is megnézném, hogy mi van készleten, ez pld nagyon jónak tűnik, bár még én sem láttam:
http://www.fmotor.hu/?m=used&pid=234
Egy ránézést sztm megérne. Félned meg nem kell tőle, mert a Speed 3 különböző teljesítmény programra állítható be, gyakorlatilag egy mozdulattal a szervízben 50-100-132 lóerő. Az 50 nem biztos, de valami korlátozott jogsihoz lehet belőve, szóval kevés, a 100 meg a francia piac miatt van. Azzal meg lehet szokni.