Törölt nick Creative Commons License 2010.04.05 0 0 211
Jó ezeket az információkat olvasni!
Az én oldalkocsim esetében csak a csónak rugózik függőleges húzórugókkal ,a kerék vastag csővázba fixen rugózás nélkül van illesztve!A vezetés szempontjából nem túl kényelmes a folyamatos ,az oldalkocsikerék írányából érkező "taszigálás" de csak szokás kérdése.Viszont sokkal maszívabb és merevebb az egész mit egy rugózott de csillapítatlan kerekű fogat.Én álltalában emiatt az oldalkocsikeréken elég alacsony nyomással (1 bar alatt) szoktam közlekedni .Bizony egy oldalkocsis fogat vezetéséhez fejben fel kell nőni,de az élmény egy szóló motor után nagyon meghatározó.Kérlek véleményenyezd le az oldalkocsimat a prospektusod alapján .Van-e esetleg valami égbekiálltóan nem rá való alkatrész!
Hozzám elég lepukkant állapotban került .Kb 15 évet ázott a körtefa latt a csónak.Az előző tulaj az építkezéshez ezzel szállította a téglát és a cementet,ezért szegény látott szebb napokat is .Én a maradványok és saját elképzeléset alapján építettem újra ezért nem hiszem hogy maradéktalanul sikerült mindent helyreállítanom .Ez így sikerült .Viszont borzalmasan érdekelne az eredeti belsőkiképzés és kárpitozás kivitele!
Keresek képeket a fellelt állapotról.
Előzmény: TL 54 (210)