mattil
2010.04.02
|
|
0 0
34121
|
"Akkoriban jelent meg egy cikk, egy pécsi pályarongálós főnök (nőnemű volt, ha jól emlékszem) tollából egy belső újságban. Pár éve lett ide belinkelve. Arról áradozott az a "szakértő", hogy milyen jó volt bezárni, és mennyit spóroltak vele. Egy fenét, és akkor még teherforgalomra is volt igény. De azt is sikerült elüldözni. Igen, megcsináltuk! Mint a kultúrális fővárost. :( De ez itt OFF!"Én linkeltem be azt a cikket pár éve. A Sinek világa 1990/3-as számáról van szó Szakdolgozatomban ezen lap tíz évfolyamát dolgoztam fel. A link annak része volt Ma is megvan: http://users.atw.hu/sinek-vilaga/9003/index.htmlAz a szám kiemelten foglalkozott ezzel a problémakörrel. Címoldalán és hátoldalán képek vannak az adott vonalról, belül pedig nemcsak az általad említett cikk van, hanem például nagyon ajánlatos elolvasni Tasi Gábor írását amelyben többek között ezt állapítja meg: „A további korlátozások bevezetése egyenlő a személyforgalom kizárásával, hiszen a 30 km/ó pályasebességet tovább csökkenteni s ezen a személyszállítást lebonyolítani már a vasút karikatúrája.” Nos a 21.századra ezt a 30 kilométeres sebességet több vonalon is sikerült jelentősen alulszárnyalni. Vagy felújítani kellett vona, vagy kellene ezeket a vonalakat, vagy már korábban megszüntetni, no de a 10-15 km-es sebesség már nem is karikatúra hanem én nem tudom micsoda, de hogy közlekedésnek nem közlekedés abban biztos vagyok! |
Előzmény: v_peti (34115)
|
|