gigabursch Creative Commons License 2010.03.24 0 0 346

Tegnapi nap folyamán irtózatosan sok Nivát adott le az MgSzH és cserélt le Jimnykre.

 

 

 

Tudnivaló, hogy Óbudán kerülnek eladásra, általában erősen korrigált km ór állással.

 

 

Aki a HFV-081 frsz-ú Nivával találkozik és tetszik neki annak a következőt üzenem.

 

A kocsi kasztnija itt-ott kicsit gyűrődött, de rohadásról nem tudok, kivéve az A és C oszlopon lévő illesztéseknél, ill az első szélvődő pereme mentén. A sebváltója kuka, a fékrendszere fel lett újítva, de csövek egy része cserés és alaposan beszabályozandó az egész kóceráj. 4 db. Good-Year Wrangler gumi volt rajta (ez érte a legtöbbet), amit én 2.4/2.2 légnyomás mellett használtam. A motorja kiváló, de a lánc+görgők cseréje kivánatos. A generátor környékén a dióda hidat ellenőrzni kell,, a hűtője a legfelső befolyási pontnál nagyon enyhén csöpög (sose volt felforrásomm néha rá kellett tölteni), vízmpumpája gyanús.

Leadáskori km. állás 105.562 km. Dolgozott tíz évet.

A bal eleje kétszer, a bal hátsó lemez egyszer volt törve (fák), küszöb sérülésről nem tudok, a hátsó ajtó már volt cserélve az alsó perem szétrohadása miatt.

 

Ímádtam a fogyasztását, mert 7,5-8,5 között jártam vele még a legaljasabb körülmények között is, igaz mindig ésszel hajtottam.

A benzinszagot kiiktattam belőle saját kezűleg, a gyújtás kábeleket az elmúlt télen cseréltem.

Bal első ülése egy Lancia Dedrából való állati kényelmes ülés.

Kipuffogó rendszere egy az egyben kuka, kivéve a katalizátort, mert az jól teljesít,

Első lámpatestjei másfél évesek, állati jó fényt adnak

 

 

Sok boldogságot és jó alkudozást az új gazdának.

 

 

 

 

 

Egy újdonsüölt Jimny használó