Tegnapi nap folyamán irtózatosan sok Nivát adott le az MgSzH és cserélt le Jimnykre.
Tudnivaló, hogy Óbudán kerülnek eladásra, általában erősen korrigált km ór állással.
Aki a HFV-081 frsz-ú Nivával találkozik és tetszik neki annak a következőt üzenem.
A kocsi kasztnija itt-ott kicsit gyűrődött, de rohadásról nem tudok, kivéve az A és C oszlopon lévő illesztéseknél, ill az első szélvődő pereme mentén. A sebváltója kuka, a fékrendszere fel lett újítva, de csövek egy része cserés és alaposan beszabályozandó az egész kóceráj. 4 db. Good-Year Wrangler gumi volt rajta (ez érte a legtöbbet), amit én 2.4/2.2 légnyomás mellett használtam. A motorja kiváló, de a lánc+görgők cseréje kivánatos. A generátor környékén a dióda hidat ellenőrzni kell,, a hűtője a legfelső befolyási pontnál nagyon enyhén csöpög (sose volt felforrásomm néha rá kellett tölteni), vízmpumpája gyanús.
Leadáskori km. állás 105.562 km. Dolgozott tíz évet.
A bal eleje kétszer, a bal hátsó lemez egyszer volt törve (fák), küszöb sérülésről nem tudok, a hátsó ajtó már volt cserélve az alsó perem szétrohadása miatt.
Ímádtam a fogyasztását, mert 7,5-8,5 között jártam vele még a legaljasabb körülmények között is, igaz mindig ésszel hajtottam.
A benzinszagot kiiktattam belőle saját kezűleg, a gyújtás kábeleket az elmúlt télen cseréltem.
Bal első ülése egy Lancia Dedrából való állati kényelmes ülés.
Kipuffogó rendszere egy az egyben kuka, kivéve a katalizátort, mert az jól teljesít,
Első lámpatestjei másfél évesek, állati jó fényt adnak
Sok boldogságot és jó alkudozást az új gazdának.
Egy újdonsüölt Jimny használó