Lyvilla.70
2010.03.21
|
|
0 0
4285
|
Amma, mi két suliban voltunk, ca. 3-4 héttel ezelőtt, olvasásból mindkettő a duplabetűk környékén járt (cs ill. ty). Összefüggő olvasás nem volt, csak szavak szótagoltak és olvastak el egyben. Az egyik Meixneres volt, a szótagoló-elemzőek. Nagyon megnyugtató volt számomra, hogy mindkét helyen a jobb-bal gyakorlásával kezdtek, ami a fiamnál sem jön még mindig kapásból.
Én viszont a matematikán csodálkoztam el. Egy negyedikes órára ültünk be és csak úgy röpködtek a számtani sorok és a tízezresek.
Mosolyogtunk a férjemmel, milyen jó, hogy műszakit végeztünk, így legalább tudjuk majd, mit is tanul a gyerekünk, ha felsős lesz... Persze az ember elviccelget vele, csak azt nem értem, miért ennyire maximalista és túlzó a magyar oktatás. Miért és hová sietnek? Erős alapok kellenének, amire lehet várat építeni. |
Előzmény: Ammandina (4284)
|
|