Ba701
2010.03.19
|
|
0 0
12251
|
Lehet mindkét módon kötni. A gyujtásra kötött változatnak az a hátránya, hogy ha valaki tulnyomóan rövid utakon közlekedik akkor kevesebb olajt kap a lánc mivel a gyujtás levételekor a cucc "elfelejti" hogy mennyi ut van még hátra a következő olajzásig. Bekapcsoláskor az utmérés újra nulláról indul. AZ áramfelvétel a gyártó honlapja szerint nyugalmi helyzetben az akku önkisülési árama alatt van, Tehét nem fogja leszivni az akksid.
Ha 2.6-os változatod van akkor viszont a direkt akksira kötés estén van egy lehetőség a reed hibájából vagy mágnesleesésből adódó olajozáskimaradás kiküszöbölésére. A PA1 NC pontra egy biztsítékon keresztül rákötött gyujtás plusz jel estén ha az elektronika a gyujtás bekapcsolásától számítva 10 perig nem érzékel jelet a reedtől, akkor átkapcsol vészprogramra és időalapú olajozást csinál. Részletekért olvasd el a használati utasítást, vagy kérdezd meg háziorvosod, gyógyszerészed (nem a Bagira gondoltam :)))
Üdv
K.
|
Előzmény: zöld_I (12250)
|
|