repülésszerető Creative Commons License 2010.03.17 0 0 957
Szia Utas!


Abban nem kételkedhetem, hogy Ti ott mit láttatok, mit nem! De... :

Tények:

-LHBP és LHSN sőtt még LHKE is OVC017 - OVC012 (ha érted ezeket a röviditéseket) volt. Tehát pont a Ti repülési útvonalatokon (és az egész országban) teljes borultság volt.

-tudom, hogy furán hangzik, de nem csak Ti voltatok a levegőben, hanem olyan "kis" pilóták, akik 8-9 ezer repült órával rendelkeznek és Ők is megerősítettek a leírtakban

-makacs tény továbbá, hogy a Hungarocontrol rögzíti mind a hang, mind pedig a radar adatokat és ezek mind engem igazolnak

-igen ültem már ilyen gépben IS!!

Nem tudom, hogy Te hány repült órával rendelkezel, nem tudom, hogy van e szakszolgálati engedélyed, DE MINT AHOGY LEÍRTAD UTAS VOLTÁL!! HA PILÓTA LENNÉL, ÖRÜLNÉL, HOGY MOST EZEKET A SOROKAT OLVASOD!!

A mai napon megerősített választ kaptam, hogy a pilóta csak PPL engedéllyel rendelkezik NVFR és IFR nélkül!
Tehát, mit kerestetek Ti jóval napnyugta után a levegőben??
Miért volt a gépen másfél órával a leszállás után 4 cm jég?
Miért volt a gép alatt nagy kupacban jég?


Remélem kezd derengeni, hogy épp megmentettük az életeteket, továbbá 5 kereskedelmi légijármű késett a pilóta felkészületlensége, felelőtlensége miatt!!


Üdv.

Előzmény: depeche-mode újra (953)