kavicsbánya Creative Commons License 2010.03.11 0 0 4238
Nem a komlexitástól tartok, hanem attól hogy 6. után egy teljesen más tanulási módszerrel kell megbírkózniuk. Félek, hogy a váltás hirtelen és éles lesz. A sulinak erről még nincs tapasztalata, mivel csak 3 éve vezették be a Montessori porgramot.
Jó dolog a csoportos és páros munka is, de az egyéni munka, egyéni gondolkodás is fontos, hiszen a felmérőkkel, felvételivel, érettségivel egyedül kell majd megküzdenie a gyereknek.
Amiket és láttam csoportos és páros munkákat azzal az volt a bajom, hogy nem a saját ötleteiket dobták össze, vitatták meg, hanem egyfajta tesztjellegű tudást igénylő feladatok voltak (párosítás, puzzle).

Azt hiszem nem lesz bátorságom belevágni.:) Inkább keresek olyan hagyományost, ahol olykor-olykor van csoportos és páros munka is.


Még egy ami nagyon meglepett! Nem volt differenciálás.