1. Paks-Székesfehérvár
2. Dunaújváros-Szekszárd
3. Tamási-Keszőhidegkút-Gyönk-Dombóvár-Kaposvár
4. Szekszárd-Bátaszék-Pécsvárad-Pécs
5. Dunújváros-Kecskemét (utópia: Solton át)
6. Tamási-Pincehely-Dunaújváros (a tervezett vonalon)
További utópiák:
Győr-Komárom-Székesfehérvár-Enying-Tamási-Dombóvár alsó-Pécs
Veszprém-Hajmáskér-Lepsény-Enying-Tamási-Dombóvár alsó-Pécs
Ha ugye Dombóvár alsónál van mozdonycsere az ugye kevesebb idő
Más:
1. Salgótarján-Kisterenye-Kál-Kápona-Eger
2. SZALAJKA IC Szilvásvárad-Budapest-Keleti pu., köztes megállói:
Szilvásvárad-Szalajkavölgy, Bélapátfalva, Egervár, Eger, Füzesabony.
3. Gyöngyös-Szolnok-Makó (dízel verzió)
4. Gyöngyös-Hatvan-Kecskemét-Szeged (diákjárat, villamos verzió)
Az abszolút utópia: egy vasútmániás különvonat, bocs az ötletért is :)
Győr-Zirc-Veszprém-Csajág-Enying-Tamási-Keszőhidegkút-Gyönk-Dunaföldvár-Solt-Fülöpszállás-Kecskemét-Szolnok-Miskolc (MD-vel!)