Törölt nick Creative Commons License 2010.03.09 0 0 102

1. Paks-Székesfehérvár

2. Dunaújváros-Szekszárd

3. Tamási-Keszőhidegkút-Gyönk-Dombóvár-Kaposvár

4. Szekszárd-Bátaszék-Pécsvárad-Pécs

5. Dunújváros-Kecskemét (utópia: Solton át)

6. Tamási-Pincehely-Dunaújváros (a tervezett vonalon)

További utópiák:

Győr-Komárom-Székesfehérvár-Enying-Tamási-Dombóvár alsó-Pécs

Veszprém-Hajmáskér-Lepsény-Enying-Tamási-Dombóvár alsó-Pécs

Ha ugye Dombóvár alsónál van mozdonycsere az ugye kevesebb idő

Más:

1. Salgótarján-Kisterenye-Kál-Kápona-Eger

2. SZALAJKA IC Szilvásvárad-Budapest-Keleti pu., köztes megállói:

Szilvásvárad-Szalajkavölgy, Bélapátfalva, Egervár, Eger, Füzesabony.

3. Gyöngyös-Szolnok-Makó (dízel verzió)

4. Gyöngyös-Hatvan-Kecskemét-Szeged (diákjárat, villamos verzió)

Az abszolút utópia: egy vasútmániás különvonat, bocs az ötletért is :)

Győr-Zirc-Veszprém-Csajág-Enying-Tamási-Keszőhidegkút-Gyönk-Dunaföldvár-Solt-Fülöpszállás-Kecskemét-Szolnok-Miskolc (MD-vel!)