xplod Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1552

Igazából a rendes APU -k nál és a nagy hajtóműveknél is van kicsapó láng.Főleg az orosz hajtóműveknél , de utána szépen vissza ég és nincs izzás!

Valami ott tényleg nem gyere be volt  a srácnál akinek elrepült a kerék.

Ha megnézed a felvételt szikra eső villan és körkörösen csap ki, ott lerepült a turbina hátrafelé.Nagy szerencse volt hogy nem ütötte át a házat.

Mesélte az egyik szerelő hogy a TU-154 es APU szét repült.Az axiális turbinát a a hátsó víz szintes vezérsíkból operálták ki:))

Át ütötte a APU burkolatát utána a törzset és a vízszintes vez síkot . Nem semmi!

 

Szerintem az izzás  az túl sok üzemanyagra utal és kevés levegőre.A nagy APU-k nál 500-650 fok a max ,utána tüzet jelez a műszer és leállítja!Ha valami ilyen  forró és izzik az nem 500 fokos:)

 

Előzmény: xantia99 (1542)