Vidd másik szervizbe!!!!! Ahol ennyire értenek hozzá, és okosokat mondanak, onnan menekülni kell!
Valóban van amelyik szeret berohadni, de nem ez a jellemző elsősorban.
A porlasztó két részből áll, (illetve 3-ból)
Van egy porlasztócsúcs, ami valóban a porlasztást végzi. Ez teljesen mechanikus, és nagyon hasonlít a régi dieselekben lévő porlasztócsúcsra. Ez a kütyü végzi a porlasztást. Ha a közepében lévő csúszka megakad, vagy kosz kerül bele, akkor nem fog az előírt nyomáson porlasztani, hanem pisil, vagy kis sem nyit.
A beporlasztás helyett, vagy nagyon keveset, vagy csak bespriccelve nyomja be a gázolajat a hengerbe. Hidegen különösen problémás, mert akkor nagyon jól porlasztott üzemanyag kell, hogy elinduljon.
Ezenkívül van benne egy elektromos szelep, ami megnyit egy másik szelepet, és ez kapcsolja magát az üzemanyagot.
Szóval összefoglalva:
Ha egyenletlen az alapjárat, ha hidegen nehezen indul, ha hidegen hiába nyomod a gázt, akkor igen valószínüleg a befecskendező a hibás....