Blazs_A4ABC Creative Commons License 2010.02.17 0 0 35
Sziasztok!

Olvastam a TC-s cikket és belém hasított a felismerés, hogy az lehe,t hogy az enyém se lesz kék matricás :S. Egy '96-os Audi A4 ABC motorral (V6 2.6 benzines).

Ha jól értettem, akkor a 96.01.01-től gyártott autóknak teljesítenie kellett az EURO-II normát. a motor egy régebbi konstrukció (még a 100-as Audi-ban is volt ilyen). Nem vágom fejből, hogy milyen számot írtak a forgalmimba (most nincs nálam).


Nem tudja valaki, hogy a fenti típust magyar a hatóságok EURO-II-esnek tartják-e?


Ahogy olvastam 409 posztját, a besorolást annak idején el is cseszhették (hiszen a sárga/zöld plakettes rendszerben nem sok jelentősége volt), de lehet kérni a javítását, ha hibás. Ha a papírja el van rontva a kocsinak, akkor a műszakis ember képes utánanézni, hogy mi a helyes besorolás? (ha erre képes ott helyben, akkor miért nem ellenőrzi mindig??? Vagy ami még jobb lenne: miért nem az Autodata-ből nézi ki?)

Jó tudni, hogy most aztán véget vetettek a naaagy visszaéléseknek, így is a kocsi papírja megy zöldkariznii bazz :S. Ráadásul, ha egy újabb verda számát direkt alacsonyabbra veszik, de csak annyival, hogy még mindenhova mindig mehessen, akkor mindig át fog menni a zöldkártyán, hiszen egy alacsonyabb normához hasonlítják, így szétütött állapotban, inaktív részecskeszűrővel is simán megüti a lécet.

Előre is köszi szépen, ha valaki képben van és fel tud világosítani!

Üdv

Balázs