Evolúció:
GaspiW123 összegyűjtötte már egyszer a változásokat, bekopizom.
A centrálnak még utána kell nézzek, de csak este lesz érkezésem foglalkozni vele.
Fékbetét garnitúra első-hátsó, ferde végű előkamra, előkamra anya, alsó kuplung munkahenger, vízpumpa felújító szet, hátsó fékmunkahenger felújító szett ATE ezek újak.
Nem a tiédhez való de tömítésgarnitúráim is vannak M114 motorhoz, nagy benzineshez hátsó térképlámpa tetőkárpitba.
Használt de szép balos külső tükör egyes széria, rendszámvillany kompletten, meg rengeteg egyéb apróság ami nem szép/koszos ezért máshol is van raktározva. 4seb. váltó, futómű cuccok, önindító, meg még én se nagyon néztem át. De kérdezz ha valami konkrétan hiányzik.
1. Széria (1969 augusztustól)
1. 250. fabetét+nagyobb hangszorórács
2. megvilágított (üvegszáloptika!) fűtéskonzol
3. megvilágított kesztyűtartó
4. 1 db-ból a középkonzol, nagyobb hamutálca, szőnyeg a középső rekeszben
5. új ajtókárpit, puha PVC-ből
6. jobb tükör (extra) ajtóról a sárvédőre kerül (!!!)
7. vészvillogó széria
A legfontosabb változtatások az 1. széria alatt:
1. 1970 okt: gumiváltógomb (előtte: krómpálca+gomb), kupak az ablaktörlőkaron csavar helyett
2. 1971 máj: alvázszám felkerül a zárhídra a j. doblemezről
3. 1971 aug: rács műanyagból, gumi kormányváltó-gomb
4. 1971 okt: h. ablakfűtés időkapcsolóval
1.5 Széria (1972 áprilistól)
1. más ajtókárpitok (lépcsős minta az egyenes helyett)
2. automata váltókulissza műanyagból a króm helyett
3. ragasztott szélvédőüveg
4. intervallumos ablaktörlő
5. új: 280, 280 E, 280C, 280 CE
6. 250 megszűnik
A legfontosabb változtatások az 1.5 széria alatt:
1. 1972 jún: H4 (extra)
2. 1972 okt: aut. bizt.övek (extra) automata felirat a csomiról lemarad
3. 1972 nov: Quarz-óra
4. 1973 febr: gumikormány. fekete kormánykapcsoló a króm helyett
5. 1973 márc: e.fejtámlák szériában, széria aut. bizt.övek, egybeülés elöl nem rendelhető
2. Széria (1973 augusztustól)
1. e. rendszám a lökösre kerül
2. szélesebb, laposabb maszk, rosetta kisebb (más e. sárvédők)
3. széles díszléc az A oszlopon
4. "elefántfül" el, nagyobb, bentről állítható külső tükrök, más ajtókárpit
5. kombinált órában szimbólumok a feliratok helyett
6. teljes műanyag, bordás h.lámpa
7. szélesebb csomi nyitó
8. nagyobb, szögletesebb felirat a csomin
9. elektromos vízhőfokmérő
10. 220 megszűnik
11. 230.4 bevezetése (6 hengeres: 230.6 néven)
12. 240 D a dízel csúcsmodell
A legfontosabb változtatások az 2. széria alatt:
1. 1974 febr: metálfény. a limuzinokhoz is extraként
2. 1974 márc: fekete gyújtáskulcs-fészek a króm helyett
3. 1974 máj: 2 motortetőzáró kilincs
4. 1974 jún: zárható tanksapka széria
5. 1974 júl: 240D 3.0 bevezetése (!)