Nehéz megitélni mi a fontosabb korábban. Én tulajdonképpen a teherforgalomra céloztam, arra, hogy a gyárakhoz legyen jó infrastruktúra. Hát ez valóban valóban nem tökéletes, de mindenesetre jobb, mintha lenne infrastuktúra, de nem lennének gyárak (munkahelyek). Ne felejtsd, hogy Szlovákiában 2000 környékén majdnem a 19 százalékot is elérte a munkanélküliség és akkor ilyen világválság sem volt. Ráadásul több volt az inaktív személy is, tehát ha a mai szempontok alapján számolnánk, akkor jóval 20% feletti volt a munkanélküliség. Ezen autópályaprogram nem segíthetett volna.
Ha a személyautókról beszélünk, akkor az utolsó két évben nagyot nőtt a személyautók száma, bár most inkább szubjektív a megitélésem, mert nem néztem meg a legújabb adatokat. Tény, hogy Érsekújvárban 2 évvel ezelőtt semmi gondot nem okozott a parkolás, a lakótelepeken válogatni lehetett hová teszed le az autót. Ma látogatásba menni valakihez a lakótelepekre estefelé komoly kaland, néha néhány háztömbbel odébb találni parkolóhelyet. Ez ugyan nem dicséri a helyzetet, az önkormányzatot, de hát a hirtelenül sok autó gondot okoz. Azért említem a lakótelepeket, mert nem a leggazdagabb réteg lakja, bár tény, hogy nem is a legszegényebb. De hát mindez szubjektív, csak mert éppen tegnap köröztem néhány háztömb körül, hát nem dicsérte a szám a helyzetet, bár nem szokásom káromkodni. Ez nem Budapest, hanem kisváros, ott még megérteném.