Nekem most kb. ezek várnak: simson villa felrakása, utána primerlánc csere, akksi töltő elektronika, index villogtató elektronika, indexek felrakása, féklámpakapcsoló felrakása, hátsó lánckerék csere, keihin karbi beállítása, nameg valami műszerfal félét kéne csinálni amin akksi töltöttségjelző, esetleg töltésáram jelző műszer, gyújtáskapcsoló, index és féklámpa visszajelző led, ilyesmik lennének. Ha ezek megvannak, a következő projekt a gyújtás lesz, mégis csak valami CDI kéne, csak nem olyan egyszerű ugye, mint ahogy már tárgyaltuk. Azon gondolkoztam, hogy a CDI-nek szükséges nagyfeszt vagy az egyik tekercs áttekercselésével lehetne megoldani, vagy a meglévőhöz tekerni egy megfelelő trafót. Innentől kezdve már nem olyan nagy kaland a dolog szerintem.
Az a legnagyobb problémám, hogy nem találtam még olyan kapcsolást, ahol a nagyfesz értéke pontsan meg lenne adva. Simson áramkör van bőven, csak épp azt nem találni sehol, hogy az ahhoz való gerjesztőtekercs mekkora feszt ad le.
De lehet, hogy elsőkörben csak egyszerűen kiváltom az érintkezőt egy tranzisztoros hall elemes áramkörrel.