hasab Creative Commons License 2010.01.26 0 0 1514
Köszi, semmi gond a nyersséggel, sőt becsülöm az őszinte beszédet. Inkább az igazat halljam, mégha nyers is, mint valami burkolt finomkodó hazugságot.

A motorokhoz én nem nagyon értek, ezt be is vallottam, a szerelő meg ezt mondta amit leírtam.
Azon én is csodálkoztam, amikor azt mondta a kollégája hogy smirglivel álljak neki, kérdeztem is hogy egy smirgli -akár még a legdurvább is- mit számíthat egy ilyen bemaródott acél (vagy mittomén milyen anyagból készült) féktárcsának. De hogy ő smirglivel vagy köszörűvel áll neki, azt nem tudhatom.
Most két eset lehet:
1., vagy tud valamit az ember (30+ év motorszerelés után azért csak van ott valami tapasztalat),
2., vagy a sok okosság mellé beszúr pár ökörséget (pl. tárcsa-csiszolás) hogy megdobja kicsit az óradíjját :) . Ez is elképzelhető, semmi sincs kizárva.

Szerintem annyira még nincs kivállasodva hogy cserélni kelljen a tárcsát.

Tehát ha meghaladja a szélessége a minimumot, akkor hagyni kell úgy ahogy van és csak simán kicserélni a fékbetéteket, azt annyi?
Előzmény: Szere28 (1513)