_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.21 0 0 238
Nem is gondoltam, hogy az a legőbb problémád, hogy mennyit kell tankolni az autóba, és milyen szerencse, hogy tényleg nincs is :)
A 140-150 közötti tempót viszont nem mindegy, hogy óra szerinti vagy valós sebességnek értelmezzük, mert te itt óra szerinti dologról beszélsz most, ami kb olyan 140-145 körüli érték, azzal nincs is baj, autópályán kb én is mindig ilyen tempóval mentem az Octaviával (O1, 1.6 8V), az még teljen elfogadható hangú mutatvány. A fogyasztást nem tudom pontosan mennyi volt, de érzésre a 8-at sokallom, de ez csak érzés, a tények makacsabb dolgok. :) Innen fölfelé erősen hangosodott az OI.
A Yetiben lévő TSI ennél biztosan csendesebb, talán majd egyszer lesz lehetőségem kipróbálni. Superbben és Octaviában legalábbis nagyon jó, simán megvettem volna ilyen motorral ha nem kapok nagyon jó ajánlatot dízelre. Tulajdonképpen az se hangos, csak alapjáraton hidegen, kibírtható.
De a TSI az igazi kultúrlény. Ha a cartárs autójában ez az 1.2-es most sem rossz, ha rendesen bejáratódik, lehet, hogy még jobb is lesz, meg talán picit kevesebbet is eszik. Nem versenymotor, de az ős 1.6-osnál biztos jobb, és nekem _tulajdonképpen_ az is elég volt az Octaviában, az esetek 95%-ban nincs szükség többre. Max csendesebbre ;)
Előzmény: ckerti (237)