Tényleg nagy igazság vagyon abban, hogy egy általánosságban JÓ iskolában hosszú távon nemigen tudnak rossz pedagógusok gyökeret verni. Az ovinknál és az iskolánál is azt látom, hogy olyan "letisztult" társaság volt, mindannnyian ugyanazonakat az elveket vallják a tanításról, a "jó" iskola milyenségéről. Ha volt egy-két nem oda való ember, ez hamar kiderült és vagy magától elment, vagy "eltessékelték". Most úgy látom, hogy bármelyik tanítóra rábíznám őket, egy olyat sem tudok mondani az egész iskolában, akikkel fenntartásaim volnának. Lehet, hogy az igazgatót kell alaposan megnézni... :-DDDDDDDDDD
Most, több éves "tapasztalattal" még az elmondottakhoz (tanítónéni, közelség) nagyon fontos szempontként tenném hozzá az osztálylétszámot, legalábbis nekem ez nagyon fontos és az lesz majd a középiskola-választásnál is. Óriási szerencsénk van a 16 fővel, mert nagyon egyéniesítve tudnak minden gyereket körülvenni a suliban, mind tanulásban, mind emberileg, ugyanakkor nem annyira kevés ez a 16 fő, hogy ne alakuljon ki jó közösség. Tudom, hogy sajna egyre nehezebb ilyet találni a finanszírozási változtatások miatt, a mi sulinkban is az alsóbb osztályok már nagyobb létszámúak. :-(
Piglet, azért nagyon drukkolok, majd írd meg, sikerült-e! Teljesen ésszerű döntés, hogy ha amúgy is el szeretnéd vinni, akkor a nyolcosztályos a jó választás. Lassan mi is lebecsúszunk ebbe a "mikor menjünk középiskolába" dilemmába, talán érdemes lesz ennek egy új topicot nyitni. :-))) (Azt hiszem van is egy, de eléggé halódik.)