Szia!
Sajnos a váltó kb. 3000 km után elkezdett csendesen haldokolni, bár már nálad is félhalott volt az az igazság. Mint utóbb kiderült, a durva rángatások 60-80 kmh között 4. sebességben a váltó hibájából jöttek, a lock-up dolog volt totál beteg, semmiféle kardánnak semmi köze nem volt hozzá. Ezenkívül "szalajtott", vagyis a konverter is döglődött, meg időnként nem kapcsolt csak rohadt lassan, ha a gyorsulás nem volt intenzív.
Ezenkívül a leömlők durván barkácsolva voltak (vízvezetékcső!!!), ez akkor derült ki, amikor elkezdett fújni a tövében, szép kis repedéseken. Olyan hangja volt, mint egy NASCAR-nak :D
A gyertyák nem megfelelőek voltak benne.
Öööööö többi most nem is jut eszembe, de szép summát költöttem rá azt elhiheted...
Gumikat is vettem rá, egy napig se bírtam a traktorkerekekkel. Utcai gumikkal gyönyörű halkan fut, szinte csak a motor kellemes morajlását hallani.
Na mindezt csak azért írom le, hogy mindenki okuljon belőle. Nagyon meg kell nézni, hol szerelteted a kocsit.... Sajnos azt kell mondanom, valószínűleg többször is átvertek Téged valamelyik "szakszervízben".
Én úgy tudom, az americar nevű barkácsszervízben megfordult ez a kocsi. Ha már itt tartunk:
Kérlek, ha emlékszel, írd le milyen hibával hova vitted javítani a kocsit, tegyük közszemlére a kontárokat, hogy ne járhasson más is így. Végülis lehet, hogy holnap pont oda vinnéd a kocsidat, hát jó, hogy benéztél ide, szerintem ne tedd.
Én a V8cars.hu fórumon érdeklődtem szerelők iránt, találtam is, egyelőre úgy néz ki, elégedetten távoztam. Ha érdekel, privátban megadom a címét, még nem akarom itt reklámozni, hogy aztán engem szapuljanak, ha valakinek nem jön be:D