Köszi a felajánlást (ritka ma már az ilyen;) most inkább a szint ellenőrzés érdekel. Még a Polo-ra emlékszem, hogy a motortérben a váltónál van egy kis kupak amin be kell nézni talán, de a Borát még nem nézegettem annyira.
Áprilisban úgy is megyek a szerelőmhöz, aztán majd Ő megcsinálja, sajna nekem nincs helyem ilyeneket barkácsolni, pedig a késztetés és talán még tudás is meg lenne hozzá. Szerencsére fillérekért dolgozik a szerelőm, ráadásul VW specialista ;)
Váltoolaj cseréről: Nektek érezhető változás volt utánna?
Csak mert úgy általában élettartamra szól a váltóolaj, még a polo-ban sem kellett cserélni, ráadásul ezeket általában azért sem ajánlják, mert a lerakódott szennyeződéseket jól fel lehet kavarni.
(csak egy példa: a 6N2-es poloknál volt egy gyári problémája a motornak, hogy nagyon összeszedte a port, meg 100e km alatt iszonyú olajsár gyűlt össze a dekliben, és ha pl. az ember (szétszedés nélkül) elkezdi mosni a motort olajcsere közben, akkor ez az olajsár mind felkerülhet a hengerfejbe, aztán jól beáll a motor.
üdv