kriszlc4 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 34081

Helló!

 

Igaz!!!Saját tapasztalat hogy szinte márkátol független de max 5000km-et bir ki egy szadó-mazon a hátsó gumesz!Az első meg 10e-ret.Tehát az arány 1:2.A gyári szerelésü mt 60 Pir /legalábbis az enyémen az volt/ csak jobbat tudsz venni.He-He.

A lényeg:mire használod a vasat tura,vagy sport vagy melyiket hangsulyosabban.Ennek megfelelően kell választanod de szerintem az Lc4 sm rövid kanyargos szerpentinezésre termett.Tehát sport gumesz.Ha azt szeretnéd hogy kicsit tovább tartson akkor a 2 komponensü /közepe keményebb keverékü/a megoldás ilyen van a Brigst...,Micheli....,Pirell...de persze ennek ára van.Azért ne hidd hogy ezzel többszörösét lehet menni, ez arra jó hogy ha nem a hegy lábánál laksz hanem az Alföldön/mint én sajna/ akkor elgurulsz odáig ott meg a füledig rakod mert az oldala kir puha.

Én speciel 16000km alatt 2első,3hátsó gumeszt fogyiztam el de ugy hogy szövetig használtam ami ugye szabálytalan!!!Amugy inkább 4 lett volna!

Összegezve:vegyél jóóóó nevü gyártó sport gumeszét ujjonan!Az ujságos teszt csak irányadó hiszen egy visza2-őnél mindegyikel kersztbe áll ugyebár.De hát erről szól az egyhengeres gőzkalapács.Most irhatnák tipusokat de minek, egyből anyázás lenne hogy az szar stb...

Üdv Kriszlc4