Tisztelt DKV Zrt !
Az alábbi panasszal fordulok Önökhöz.
2010 január 2-án reggel bérletet vásároltam a Tescoban lévő árusító helyen.Kértem az eladót,hogy január 8-tól legyen érvényes a bérletszelvény,mivel a szabályzatban világosan le van írva,hogy az érvényesség kezdetét a vásárló is megjelölheti.
Ő értetlenkedett, és azt mondta,hogy ez nem így van,biztosan rosszul értelmezem. Meg különben is ,nem gondolom tán,hogy majd minden vásárlónál állítgatni fogja a dátumozó pecsétet.Egyszóval flegmán ,lekezelően viselkedett.
Sajnos nem volt semmilyen tájékoztató hírdetmény kifüggesztve,mint pl. a buszokon.Nem tudtam alátámasztani állításaimat.
Látszott,hogy nem értjük egymást,ezért megvettem a bérleteket, 2 felnőttet és 2 tanulót, 18.420 ft értékben.
Ez azt jelenti,hogy 6 nappal azaz 3684 ft-tal károsodtam az eladó hibájából. Ugyanis január 7-ig érvényes bérleteink vannak,ezért kértem 8-tól.
Kérésem az,hogy minnél hamarabb tájékoztassák az eladót a helyes eljárásról, ha pedig szükséges akkor vonják felelősségre.
Részemről az lenne elfogadható ,ha valamilyen módon megkapnám a " duplán számlázott " 6 napomat.
Például bemutatom a 4 db decemberi bérletet,és az újonnan vásároltakat kicserélik olyanokra amelyek febr. 8-tól érvényesek. Mivel egyértelműen igazam van, gondolom vezetői elbírálás alapján méltányosságból megoldható a dolog.
.......... Úgy tűnik a délutános eladó már tájékozottabb volt,mert mindenkitől megkérdezte,hogy van-e decemberi bérlete,mert akkor január 8-tól adja az újat.
Dicséretes figyelmesség.
Remélem lesz felelősségrevonás--nem csak én jártam pórul délelőtt--és bízok abban ,hogy méltányolják a kérésemet.