Bocsi Paljoc, csak most olvastam vissza.
A kesztyűtartót kell kioperálni, amögött lesz egy csomó tyúkbél.A bal oldalon a középkonzolon meglátsz majd egy fekete dobozt.Ha bekapcsolod a fűtést és játszol egyet a höfok szabályzóval,látni fogod, hogy az egyik motor mozgatja a nyitó-záró karokat.(A Te esetedben ez valószinűleg a kabin eleje felé lesz, ez alig látszik.A váltókarhoz közelebbi lesz a rossz, 3 kis csavar tartja.Legalábbis az enyémen ez viszi a sofőr oldalt.Én megszivtam, nálam az első a kukába való, azt sokkal rosszabb kiszedni.
Ha nekiugrasz, el ne felejtsd, hogy ha széthúzol pár csatlakozót ami esetleg útban lesz, azokat csatlakoztasd is a helyükre, mielőtt rákapcsolod próba közben a gyújtást!!!
Ellenkező esetben összerakás után hibajelzés jelenhet meg a műszerfalon -pl. az én esetemben a légzsákok kontrollja világitott a szemembe állandóan.Ezt csak szervizprogrammal tudják törölni.Én fizettem érte, neked nem muszály, ha odafigyelsz.
Esetleg, ha valami csoda folytán találsz gyógymódot a problémára és működni fog, ne titkold el!De előtte azért próbáld meg sokszor, mert 2-3 alkalommal az enyémen is elindult, de aztán újra beállt.