Ha megbízható akarsz S51C vagy S51E Lehetőleg nem valami "tuningmestertől", ezalatt tizenegynehány éves tanyasi hülyegyereket értek. Bár inkább ne hagyatkozz az én előitéleteimre, csak volt már vagy 45 motorom, eddig sajnos a tapasztalat ezt mutatja...
Szóval a lényeg, hogy tirisztoros gyújtása legyen. Hiába mondják, hogy "áá a megszakítóssal se volt semmi baj", meghogy "a tirisztoros ha elromlik, azt se tudod, mit cserélj ki rajta". Ne hidd el, ezek baromságok, a megszakítóval nekem sokkal több gondom volt, mint a Mustangon, ott egyedül az utángyárott kondik 45 km-es hatótávolsga szabott nekem határt.
De még annyit hozzáfűznék, hogy nekem komolyabb gondom sosem volt a Mustanggal, sőt szeretem is, ha nem lett volna úrrá rajtam anno a simson vehetnék láz, akkor máig a Mustang lenne az elsődleges motor... csak erre már túl sokat (legalább 80 000 vételárral együtt) költöttem, hogy továbbadjam 50 v 60 000-ért...