Lehet szeretni, utálni, drukkolni, hogy kész legyen és nyerjen, vagy lehet azt is mondani, hogy egy rakás lom az egész.
Addig, amíg annak ellenkezője-bármelyiké-be nem következik.
Nekem-mint Péter közeli munkatársának- az a véleményem, és ez vélemény, nem reklám vagy bármi más-, hogy baromi sokat dolgoztak rajta, mire olyan lett, amilyen. És tetszik. Nem csak nekem, hanem azon nagy tapasztalatú pilótáknak is, akiket említettem.
A hatóság ténykedését én nem tudom és nem is akarom megítélni. Ez egy kvázi új lap a magyar repülésben, és az út nem zökkenőmentes.
Azt tudom, hogy közel 4000 oldalnyi anyagot ad-adott át a gyártó a hatóságnak, csak a Racerről (!!), és megfelel-e akár a még nem is létező előírásoknak és hogy ellenőrizzék, valóban fent marad-e a berendezés. Ez nem kis munka egyik félnek sem.
Van egy halom olyan újítás-ismétlem-ÚJÍTÁS- a gépben, melyekkel a hatóságnak értelemszerűen nincs tapasztalata.
Az pedig, hogy mi jelenik meg egy egy oldalon a cégről, az pedig azt kell mondjam, nem tényező.
Sok a cég irigye és ugyanannyi a rajongója. Miután MAgyarország nem a legfrekventáltabb a gépeladás tekintetében, így kevés is az itthoni visszhang és tapasztalat.
A külföldre értékesített gépek tulajdonosainak véleménye pedig majd a nemsokára megújuló CORVUS honlapon meg fog jelenni, és arra is figyelünk majd, hogy mindenki, aki valóban autentikus forrás-és nem hobbivéleményező- elmondhassa, mit is gondol.