"azt közölték velem, hogy az alkatrész úton van várjunk még egy kicsit. Hogy ez a kicsi 1 hét vagy fél év nem árulták el.""4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és
a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül,
a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni."
A rokonságban egyetemista vett a tanulmányaihoz egy notebookot, ami augusztus elején bement a szervizbe. A szeptember közeledtével már érdeklődött a fogyasztóvédelemnél, ahol azt mondták neki, hogy a 15 nap kétszeresét várja ki, aztán hivatkozzon a jelentős érdeksérelemre, és álljon el a vásárlástól, és kérje vissza a vételárat.
A 30. napon bement a boltba érdeklődni, ahol nem tudták megmondani, mire várható a javítás. Ekkor közölte, hogy a notebookot a tanulmányaihoz vette, elkezdődött az iskola, ő mégsem tudja használni, sőt, már 30 napot is várt, ez így az ő számára jelentős érdeksérelem, ezért a 49/2003 GKM rendelet szerint eláll a vásárlástól, és kéri vissza a pénzt. A boltban azt mondták, hogy ez nem így megy. Erre kérte a Vásárlók könyvét, amibe bemásolta az előre megírt panaszát.
A 34. napon a kezében volt a noti, megjavítva.