4.0V6 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2131

Bő egy hónapja járt le a műszaki a gépen. Elballagtam ( talán itt is írtam erről ) a legközelebbi szerelőhöz ahol vizsgasor is van, meglátta a gépet, beesett rögtön a pad alá, hogy ez így biztosan nem megy át. Szintén vasak, B oszloptól fólia. Azt mondta, hogy le kell szerelni, utánna saját felelősségre azt csinálok amit akarok.

 

Ez így nem gyere be. Elmentem a NKH-hoz azt mondták, hogy csak olyan vas megy át aminek E minősítése van, de rögtön hozzá is tette, hogy vasra ilyet soha nem adnak ki. A Karkus féle vasait TÜV minősítettek voltak műbizonylattal, ugyanaz az NKH Karkustól 1.5 Milliót gombolt le az engedélyekért ezért.

 

Körbenéztem kicsit. Rögtön került is pesttől északra egy nagy mára hazánkban is márkakereskedői hálózattal rendelkező egyik egységében kontakt, ahol szépen beálltam a sorba 30 perc alatt végetünk, a vizsgával, zöldkártyával ( akkor még senki nem tudta biztosan, hogy meg fog szűnni, és a hétralevő eg yhónapban is kellet járni vele ) semmit nem bolygattak, minden úgy volt jó ahogy volt, semmit nem kértek, fotózták a kocsit. Ja és olcsóbb volt mint a közeli szervizben.

 

Ennyit a banánköztársaságbeli vizsga élményeimről.

 

Xenon szettről némi infó :

 

http://www.nkh.hu/content/view/12057/5326/

 

A gáz valóban benzinről indúl hidegen, de autómata kapcsolgatja.

Előzmény: burgman384 (2130)