cs!pesz Creative Commons License 2010.01.03 0 0 1272
A termosztát ha eléri az üzemi hőfokot a motor akkor ugye nem állandóan van nyitva? Jól gondolom h. az elején kinyit egy kicsit aztán újra lezár?
Mert ha ez így van, és Te lassan kis terheléssel mentél -20-ba v. még hidegebbe, akkor elképzelhető h. a termosztát sokáig volt zárva és a hűtő alja ezért fagyott le.

Pláne h. a motortól az ember ilyenkor az utastér fűtésére is elvonja a hőt és a hűtő alja érintkezik hideg sós vízzel (bár -20-ban nemigen van még sós víz se)....

Pl. 70-80 km/h kb. 5.-be az olyan 1800-2000-es fordulat (nem megyek le megnézni bocsi). üresen, max. fűtéssel hosszútávon elképzelhetőnek tartom.

Ha vki. nagyon ért hozzá felvilágosíthat.