Szia!
"Azért megy mert széthúztad a csatiját és ilyenkor az törli a hibasort magában."
Erről eddig még nem hallottam, de jól hangzik.
Rákerestem, Google szerint: "Im Gegensatz zu den Zuheizern D3W im alten SGA-Modell ist es nicht ausreichend, die Batterie 20-30 Minuten abzuklemmen, um den Fehlereintrag zu löschen."
A törlés tehát megoldódott, de ez csak félsiker. Jó lenne, ha nem kellene mindent végigmérni, hogy mi lehet a rossz.
"A régebbi D3W Z nem kommunikál a VAG-COM-l,úgy tudom!"
Beszerelt állapotában, a kocsi diag csatlakozóján keresztül nem. (Nem tudom, egyáltalán jelen van-e ott a kályha szála?)
De esetleg közvetlenül a kályhára kötve a VAG-COM-ot?
"Nekem kézi hibakód kiolvasóm van hozzá amivel törölni is lehet!"
Ilyen kellene nekem is... :-) Mivel tud többet, mint egy programóra? Úgy tudom, azzal is lehet diagnosztizálni/törölni.
"Az gondolom 25 1864-s vezérlőjű,lehet cserélni a 25 2121-l,az már belső ovál csatlakozós. "
Ez belül szögletes csatlakozós. Az ovál mennyivel jobb? VAG-COM-képes?
"Mákod van ha megy,mert az elég hamar bedobja az unalmast! Várj még az örömmel egy hetet.....,vagy egy telet!"
Köszi a biztatást :-)
Van egy komplett tartalék kályhám, csak izzítóstift nincs benne, kis szerencsével a kettőből még sokáig tudok egy működőt varázsolni.
"Ha gond van,szólj segítek,én csak ezekkel foglalkozom..."
OK, köszi!