ha telen amig hidegebb van tankolsz felesbe / harmadaba benzint az E85 melle akkor nem jon a szegeny keverek hiba!
mindenkepp csereltesd le a benzinszurot ha E85-ot hasznalsz kb 500 km utan.
nekem ket alkalommal jott a szegeny keverek hiba
- egyszer menet kozben amikor mar eltomodott a szuro --> az E85 kitakaritja a tankot
-egyszer meg hideg motornal nagyobb gazzal indultam a lampanal
amugy minden atalakitas nelkul siman megeszi az E85-ot nekem 1 literrel evett tobbet mint benyabol.
ha hidegen nehezen indul akkor tegyel bele benyat mert, azert az nem tesz jot a motornak keveredik az el nem egett E85 az olajjal... (nem sok de azert ki tudja)
+ a motor vezerlest is lehet allitani a motor kepes 82-105 oktanos uzemanyaggal menni.
+ sok trukk van E85 re a legegyszerubb a levego bearamlas visszafolytasa es az uzemenyagnyomas megnovelese
apam OHV-s exlporere ,batyam E32 3.5 BMW-je is nekem meg a ez expi meg a GC5.2 is E85 el jar atalakitas nelkul a regi nagykobcentis motorok szeretik perszer hidegben kell bele a benzin. ( mondjuk a GC5.2 V8 az -2 fokban is poccre indult tiszta E85-el)
a szegeny keverek lampat uttesd ki mert ez valoszinu csak tarolt, hiba de ha folyamtosan szegeny keverekkel jarsz azert az odabasz a a motronak --> magasabb hofokon eg igy a cucc
C