Szerintem nem Neked való az explorer.
Megjegyzem ez nem amerikai tekintve, hogy egyetlen collos csavar nincsen benne, Kölnben születő motor kiutazik Kanadába, majd mexikói alkatrászekből építve rögtön jön is vissza. 2 szer szeli át az óceánt miközben kint egy méteret sem megy.
Ezt a 100kw dolgot nem értem. 65 e + nem tud lenni, mert annyival nem lehet drágább mint a mostani súlyadója ugyanannak a kocsinak.
Gerincproblémákra ez ideális, mert állítható a gerinctámaszt mindegyikben.
Nem akarunk rábeszélni semmire, csak mi már befolyásolt tudatállapotban vagyunk.
Van erről az érzésről egy nagyon jó cikk, ha még nem olvastad.
http://totalcar.hu/magazin/szerelem/2009/12/29/meghulyul_az_ember_vensegere/
A Totalcar népítéletben nem véletlenűl olyan magas az átlaga. Amiből nem csak 2 ítélet van azokból nagyon hosszú ideig kell keresgélni mire ilyen magasan értékelt kicsit találni. Talán a W123 és a 126-os példányok tudnak hasonlót.
http://nepitelet.hu/autok/ford/explorer_1990/
Érdemes megvizsgálni mi is van a piacon ilyen paraméterekkel mint az Explorer.
3000ccm felett benzin, 10 év körül 1.5m alatt.
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/order1/YHUQEM2AJ6JHSHP4K4209RAJCDIW2WEUUMMOJHIFHUDDJ1Z5MZSSF4OYI993ZT7ILIGQDHKLLO4OHO2LAFZFSOKJLKFK7UOH2680Q2HEGGOFL9QTLY6APC69LGWEKGLOJIOM1OCYTUIASIQZ018KYGJAGIO2YGMS22LQKRYS3PAGTTTF8D9D62CI336Z2GOK90Q6YWEJA1WAZU6QEY5103W3Y0R4H4H03W9F8ID2ZOTFWYU68UEA77Z4405J5P347207L1RK6YKP9Y1M9O0FH2SSQ7ZDAQHW7QQ6OA6SYW94JOM6ZA0A6ARGHAMHRWS9JG47FO6AHGWRTU0502Y42G5GC73LFS/page1
Nem kell sokáig böngészi, hogy rájöjjön az ember, hogy vannak a
csirkék :4.0 többet eszik, gyengébb, jóval kissebb, hajszállal drágább, GC 5.2 jóval többet eszik, megbízhatatlan igaz V8.
Range Rover 4.6 Hse = Angol beteg, de nagyon
Infinity QX4 3.2 = Nissan Pathfinder
ML 3.2, : kezdő ára jobbkormányos, negatív sztereotípiák bodzaszedő sünkerülő tücsköké dettó X5
Pajero 3.0 3.5 : elképzelhetetlenűl szürke belső
Frontera 3.2 muhaha
Toyoták-Lexusok ennyiért nincsennek.
Egy jó tanácsot tudok adni mindenkinek aki napira vesz terepjáró kocsit. 550.000 km Patrolos tapasztalat után. Életem legjobb ár-érték arányu autókázása ezzel volt mindent összevetve egyébként.
Arra vegyél autót amire használni akarod.