ashura
2009.12.30
|
|
0 0
116
|
"Ez lehetséges egy frissen vett notebooknál, hogy gyárilag rossz?"
Igen
"egyszerűbb lenne a gyártótól javítást vagy cserét kérni, mint a nullához közelítő informatikai tudásommal buherálni a gépet... Igen.
Szóval, akármennyire nem akarod nélkülözni a géped, kénytelen leszel. Jelezni kell az eladónál - ugyanis azzal állsz szerződéses viszonyban, nem a gyártóval vagy a szervizzel - hogy rossz a készüléked. Vagy megnézi ő, vagy javasolja a kapcsolatfelvételt a szervizzel - ami tudomásom szerint nem Magyarországon van. És hogy miért kéne ezt tenned? Egyrész, mert mit mondtad, nem értesz hozzá, akkor meg felesleges sötétben tapogatózva próbálkozni. Másrész, ha valóban fizikailag rossz a gép, akkor úgyis a szervizben köt, tehát semmit nem nyertél a próbálkozással. Jobb kapásból szakemberre bízni, aki tudja hogy hová és miként nyúljon a géphez. |
Előzmény: zzombie (113)
|
|