aranybora Creative Commons License 2009.12.27 0 0 323

Így igaz,ha a lámpa gyárilag létezik,tehát nem valamilyen tuning,ami eltér a normáktol,engedélyezett!A hátsó lámpák szerintem nem sokkal másabbak mint az európai,egyel több fehér sáv van rajta!Gondolom a fényvetítése azonos?!

 

 

 

BORA!Igen jól gondolod,a motorolajba kell betőlteni mind a két variációt!

Az öblítő és tisztító adalékot akkor amikor olajat cserélsz,elötte 5-15 percel a meleg motorba és járatod alapba vagy mész 5-10 km-ert!Azért írok ilyen tág határokat mert más-más gyártónak eltérő a használati ideje és módja!Ezen infók a dobozán szerepelnek!Majd leengeded a használt olajat,lehetőleg azonnal,hogy az összes lebegő részecske ne tudjon újra leülepedni!az utolsó cseppig hagyd az olajat kifolyni!Olajszűrő cserénél kend be az újjaddal az új szűrő gumitömítését,egy mert könnyeben megtudod húzni a végén/nem tapad le a gumi a tömítés peremen,és ez a legközelebbi cserénél fordítottan is igaz,könnyen lejön és nem kell vele bírkózni/!

A betőltött olaj mennyiségét többszőr ellenőrizd és csak apránként tőlcsd a felső szintig a végén,hagy időt hogy az olaj a teknő aljára érjen felűlröl,mert ha csak belezúdítod mindet könnyen túltöltöd!az meg károsítja a motort és a katalízátort is!A nívópálca alsó és felső rovátkája között kb.1 liter a megadott olajmennyiség különbség!

 

A XADO-t azt viszont a friss olajba kell tőlteni,és az majd menetközben fejti ki a hatását!

 

Én a revitalizáló kezelést fogom tavasszal kipróbálni!Sok nagyon jó dolgot szedtem már össze róla!

Remélem tudtam kicsit segíteni!

Üdv Bora!