Törölt nick Creative Commons License 2009.12.27 0 0 33859
Mekkora költsége van egy lezárt állomásnak? Jelzők szabadra állítva, váltók lezárva esetleg ki is szögelve, az állomásépületre lakat. Eleve annak is minimális költsége volt ,h van ott egy bakter, aki váltót kezel, sorompót teker esetleg még jegyet is ad meg vonatot meneszt. Ha az állomás marad ,de sorompó helyett fénysorompó lesz, nem lesz ott személyzet akkor még ennél is kevesebb költsége van, mert max. pár havonta kimennek megnézni ,h megvan-e még.

De így ha időszakosan mégis jól jönne egy állomás. Pl. borul a menetrend rendkívüli helyzet, elterelés, különvonat stb. akkor oda lehet valakit küldeni és egy keresztet le tudnak bonyolítani. Vagy pl. ha időszakosan kéne pl. Fábiánsebestyénben ahol tele a volt rakodó cukorrépával. Ha még meglenne az állomási vágányhálózat akkor odamehetne egy tehervonat és arra a pár napra, ameddig rakodnak meg is lehet nyitni az állomást. Lehet, h csak pár napig vagy hétig van rá szükség, de akkor meg is lehetne nyitni és még bevétel is lenne belőle, mert azért több 1000 tonna cukorrépa szállítása nem hiszem ,h semmis tétel.
Előzmény: v431184 (33856)