MBman Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9339

"Érdekesség képpen megjegyzem, hogy a biztosítéktáblában és az ajtókban kivolt építve az elektromos tükör. Sőt, még a biztosíték is benne volt, de a relé már nem. :( A vezetékek tehát elmennek a biztosítéktól, be a többi kötegbe, azonban a karosszéria ajtócsatlakozásaihoz már nem jut el. (A csatlakozó foglalat is hiányzik) Azonban az ajtókban szintén kivolt vezetékelve, és az ajtócsatlakozóban is a tüskék benn vannak. Rejtély számomra, hová tűnnek el gyárilag a vezetékek... :S"

 

A biztosítéktáblából ki van vezetve (szinte) minden elektromos extra felszereltség táplálásához szükséges vezeték, csak a biztosíték, és relé hiányzik. A vezetékek általában valamelyik nagyobb csatinál vesznek el. Példaképpen a 17, 20 (elektromos ablak foglalatok), vagy a 30-as (tolótető) az A oszlop tövében lévő 3 csati egyikében érnek véget. Én ezekre kötöttem rá az elektromos ablakot, így gyári minőség. 17-es az első ablak lett, 20-as a hátsó lesz, 31es pedig a kapcsolóáramkor lett.
Megjegyzem, a fapados (elektromos ablak nélküli) példányok első ajtójában amúgy elektromos ablak csati nincs a kábelkötegen. Tüköré viszont van.

Előzmény: D.Zoli (9336)