dud996 Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1262
A zsúfoltság rendszeres. A nyakam tenném rá, hogy az utaslemaradások is. (Sőt, saját tapasztalat alapján a fennmaradások is... :) :/ )

A késések, vagy a korábban indulás nem írható egyértelműen az új szolgáltató számlájára, de akadnak egyes tényezők, amik pl. elősegíthetik. Már önmagában az is, hogy a zsúfoltság miatt az utascsere is lassabban történik, vagy pl. az első ajtóztatás is ezt vonhatja magával.

Az új buszok sem annyira megnyugtatóan újak, mint ahogy azt előttem is vázolták. A szólók belső berendezései külön életet élnek, csörögnek-csattognak, néha hullanak, az összeszerelés minősége, a hátsó hidak cseréje mind a 100 szóló alatt (igaz ezt a ZF garanciában csinálja), a kezdetekkor előjött tankszivárgás mind-mind keseríti az összképet...

Ha engem kérdezel, nem javult egyértelműen a színvonal, inkább csak másabb lett.
Előzmény: Kisfiatal (1261)