A fogyasztáshoz annyit tudok még hozzátenni, hogy ezekben a havas napokban nekem volt 20 literes fogyasztás is, igaz kiélveztem minden előnyét a 4 kerék hajtásnak. De volt 11 is már. Országú tempomat 100-120 11-12 város min 15 vegyes 14-15 körül. Ezzel lehet számolni nyugodtan. A könyve 18.3-at ir városra ez mond valamit.
Én dél pesten lakom, normális keretek között van mód egy szinte hibátlan gép bemutatására.
Addig is néhány momentum amire figyelni kell.
Fontossági sorrendben.
Váltó.
Tökéletes kapcsolás bármilyen hőmérsékleten. Váltó olaj szaga nem lehet égett bakelit szagu, állaga inkább rózsaszín.
Motor.
Porszáraz.Lánc ne csörögjön.Alapjárat mesésen kiegyensúlyozott. Nem fogyaszt semennyi olajat olajcserék között.
Első kerákagy-futómű.
100 felett sem búghat mint a villamos. Ha az első futómű hangokat hallat akkor fel lehet készülni 200e körüli ráköltésre, mert egyszerre megy el minden 200e km-ig bírja.
Hátsó szintező.
Kompresszor emeleje szépen.
A kaszni vonalai szépen fussanak, mindenhol párhuzam rétegvastagság mérő legyen nálad.
Kormány kopottságát figyelni kell, ha kicsit akkor cserélt, ha nagyon akkor az is gáz.
Vezetőülés külső fele se legyen nagyon kopott igaz ebbe nem beülni hanem felülni kell ezért kiszállásnál azon csúszik le az ember ezért az nagyban deformálódhat.
Gumik állaga gyártási ideje is fontos mert erre egy garnitúra 140 alatt nemigen van.
Difi nem üthet D-be rakásnál. Mint régen a taxi zsigáknál olyan hangja van, ha döglött.
Nem árt ha megvan a 6-os CD tár, meg a hátsó csomagtér roló, és a hátsó ablaktörlő is működik.
Ha minden klappol akkor állati jó kocsit kapsz normál fenntartási költséggel, ha 2. autónak veszed akkor a benzin költség sem lesz vészes.
Üdv.