lucim fere Creative Commons License 2009.12.20 0 0 120
Üdv mindenki, visszatérve a címhez:

Egy B Vectrát nyüstölök 3 éve. A szekér lassan eléri a 250E km-t (még két hét és garantált, nem egész 3000 van addig, és megyek haza Rotterdamból), én 140 000-nél vettem. Tört autó volt, látszott rajta, főleg olajteknőn a felfutásnyomok, csomó törött műanyag alkatrész a motortérben stb... (ezek okoztak problémát nem keveset, most kezd igazából jó autó lenni).
A motor egy X20XEV, és azt vettem észre, hogy a Liqui Moly Mo2S 10W-40-et eléggé szereti. Előtte nem tudom, mi volt benne, de ettől az olajtól érezhetően "élőbbé" vált a motor. A szelepek is sokkal hallgatagabbak:))) Kb a második cserétől ilyent használok. Azóta nem tartom a 15 ezres cseréket, igaz, eleinte féltem, mi lesz, de 16-17 ezrenként tökéletes. Egyszer hordtam túl csúnyán, közel egy tizessel, ám abból sem volt gondom (a nyavalyatörésen kívül, hogy hazavágom a kocsit, de pocsékul álltam anyagilag). Minden 3. cserénél mehet a vezérműszíj is. :)))

Ennek az ára:

Itt a hollandoknál nem láttam még szaküzletben sem, a németeknél az 5 liter 36 euró, otthon meg 15000 pénz a kannára való.