kazam123 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 11906
Én nem kívánok senkivel vitatkozni - különösen versenyezni- és még meggyőzni se. Már csak azért sem mert csak műkedvelő motoros vagyok. Kizárólag a saját tapasztalataimat tudom megosztani.
Ahogy én tudom K7-es bandita volt elször injectoros.
A motoromon gyári dob és pipercross légszűrő van egy PC-vel megbolondítva.
Gyári motor a környezetvédelmi tiltás után:
Nem tetszett a motorfék adagolhatósága a nem lineáris teljesítmény leadás (kb 2700-as fordulatnál jött a "szívlapáttal hátba" effektus). Nem érdekeltek a +Le-k
Első futásakor a padon látszott hogy 3-4 ezres fordulattartományban kb 13.2-es a benzin levegő keverék aránya.Ezen kívül elsokal v. elkevesel. Maradjunk annyiban hogy a K7-es nagybandit térképén sokat lehet javítani. Szemmel láthatóan és füllel halhatóan érzékelni lehetett a motor teljesítmény leadásának az ingadozását.

PC beépítés után: A teszt elindításakor megemelkedik a motor eleje és leszabájzáskor ereszkedik le. A motorfék úgy adagolható mint az üzemi fék. A teljesítmény leadás lineáris.

Használt PC-k: Sajnos másik motortípusba nagyon korlátozottan vihető át és általában a használt motor vásárlásakor a tuningokat nem fizetik meg. Én meg úgy gondolom hogy ez az oka a használt PC eladásoknak.

A hangnorma hackelésen a környezetvédelmi tiltást érted??
Mert ha igen én jelentős változást éreztem a banditomon.
Előzmény: babar34 (11898)