Hali,
majd a szakavatottabb CARtársak kiegészítenek, de szerintem majd minden robbanó motornak 80-90 fok körül van az üzemi hőmérséklete (már ami polgári hasznáélatban van).
E tartomény felett és alatt sem egészséges a motornak. Most csak annyit tapasztalsz, mikor 20-30 fokkal kevesebb mint nyáron, hogy kevesebbet vagy egyátalán nem kapcsolbe a ventillátor a vízhűtő előtt, hogy a kritikus 90 fokról visszahűtse a motort.
Hét elején meg volt az alváz és üregvédelem a Vecimen, pont időben :)))
Mumtaz, neked van ismerősöd a Dinamit kipufogónál? Vagy te is neten találtad őket?
Nekem elvileg már a közép és hátsó dobom is halódik, ezért lehet elgondolkodnél az egyik akciójukon:
"AKCIÓ! Átlag 4-hengeres nyugati autóra 4-leömlõs 50-es sport rendszer, flexibilis csõvel (rezgéscsillapító csõ), katalizátoriktató konverterrel, közép és hátsó sportdobbal, egy ajándék díszvéggel most kerek: 100.000-Ft."
Megtámogatva egy K&N sport szűrővel, lehet egy 8-10%os telj. növekedést el lehetne értni.
Ha okosba meg lehetne oldani kicsit olcsobban, nem tökölnék bontott dobokkal, hanem megcsináltatnám azt.