Oké, ez a Powercommander témát szeretném rendbe tenni, aztán kazam forumtárssal tovább vitázhatunk;
A Vaterán megnézhetitek, mennyit PC-t hirdetek fillérekért, ergo tudnotok kell, hogy rengeteget hoztunk és adtunk el belőle. Csak az index kedvéért...
2003 óta olyan jó lett a gyári "térkép" az ECM-ben (Suzuki), amit nehéz volt felülmúlni. Pontosan nem lehetett felülmúlni! A PC akkor válik hasznossá innentől kezdve, ha nyitott kipufogó rendszert, módosított légszűrőházat (VTX VZR) vagy Yoshimura verseny tengely vagy egyéb tuningot teszel rá. Ugyanis ahhoz a cuccokhoz a gyári beállítás nyílván nem lesz megfelelő, más benzin levegő arány kell. Na ehhez kiváló egy PC.
Hangnorma hekk? Hát igen, Gixer 600on talán érezni, mert kicsi a nyomaték. De 116 Nm-nél ez nem igazán érezhető utcán. Az, hogy 116 vagy 114 Nm, nem tudsz különbséget tenni, hidd csak el.
Ugyan kicsit OFF, de R750en próbáltam a hangnorma heckkelést, és nem éreztem semmi különbséget.
De csakhogy hízzon a májatok:
ellenpélda a ZX6R utsó porlasztósa (KB 2001) a Dynojet fúvóka kittől 10 pacival többet rúgott a padba gyári motyókkal! Magyarul; elrontották a fúvókázást. 10 paci az már majd 10% növekmény! Na az érezhető!
Ergo: Kazam fórumtárs motorja mellé simán odatenném a gyárit (főleg ha én járatom be!)