OFF
ITF WEST: Pár éve jött valami rejtvényfejtő, elég felszínes vasúti ismeretekkel, mégis ő lett egyből döntéshozó pozícióban az ITF OST projektben.
Hát, ez így csúsztatás... Az ITF-OST előtt volt "valami" 70-71-es projekt is, amelynek idejében már szintén volt némi "felszínes" vasúti ismeretem :-)
Sohasem tagadom, hogy "hivatalosan" sohasem dolgoztam vasutasként és talán sokkal jobb lett volna, ha én is lehettem volna úttörővasutas, vagy ha egy bakterház közelében növök fel - és nem közel húsz évesen ismerkedem meg pl. egy hébli használatával. Ez nyilván egy hendikep volt a vasúti szakmai életemben, amit azért szerintem sikeresen ledolgoztam. Bár, persze a mai napig a szememre vetik (vagy leginkább a hátam mögött...)
És ellenben más döntéshozó helyzetbe került személyekkel (legyenek azok akár valamilyen szinten külsős, vagy akár 20 éves mávos tapasztalattal rendelkezők) mi rövid idő alatt is jelentős sikereket értünk el, ls egyébként - különösen a közlekedésszervezéshez, menetrendhez, fordákhoz - a jó logikai készség szerintem inkább előny, mint hátrány.
Én azt hiányolom sok mostani "helyzetben lévő" esetében, hogy a felületes tudását nem fejleszti, és meddővé válnak a beszélgetések, és sokszor tűzoltásba kell kezdeni, meg a lázálmaik ellen fellépni - ahelyett, hogy inkább hasznos, előremutató lépésekkel lehetne foglalkozni.
Nem szoktam egyikükről sem feltételezni, hogy rossz szándékkal állnak a vasúthoz. Sőt, mindenkinek a mondanivalójában van némi igazság (hiszen még a 70-71-es vonalban is van némi javítási lehetőség öt év után is), de talán még sem olyanoknak kellene dönteni a vasúti menetrendekről, akiknél elég sok és néha elemi tudás és csak idővel megszerezhető tapasztalat hiányzik (pl. hogy mit lehet elérni fél év alatt). Adhatnak remek ötleteket, finomító javaslatokat - de az azért egy másik szint.
ON
setra415HD: Az elvira eddig mindig valós információt adott ugye? :-)
Nem. Azért pedig a Start a felelős a szememben. Akár késedelmes adatfeltöltésről van szó, akár programhibáról, amit nem javíttatnak.
Ez már kicsit erőltetett...
Múlt héten még minden diáknak át kellett szállnia.
Már bocsánat, de Te írtad, hogy a diákoknak közvetlen járata lesz - én csak árnyaltam az állításodat. Egyébként pedig a suli úgyis később kezdődik, tehát azt az időt, amit eddig az átszállással töltöttek, azt most pl. a suli előtt teszik. A bagósoknak pedig volt idejük az átszállás közben pöfékelniük, nekik pl. rosszabb lesz :)
Ha nem is naponta, de én látom Aszód - Vác között a 9 buszjáratot.
Ja, szóval bele lehet magyarázni.... A kevesebb is több, ha úgy akarod látni...
IGy: "Nem akartam megszüntetni, csak a közeljövőben látom rá a reális esélyét, a 30a-25 "átépítési" munkáinak befejeztével."
setra415HD: Félrebeszélésből megajánlom a jelest. :-)
Ha így lett volna, akkor nem született volna az a bizonyos kirohanásos írásod a volán-topicra, az összeesküvésgyártással együttesen. :-))
Hát, én visszaolvastam a kedvedért, szerintem ott is már ugyanezt az álláspontot képviseltem. Nem hinném, hogy félrebeszélek.
(51720) "A BP-Zeg ütemes expresszbuszra idén szükség van (lett volna), pláne ha egységes ráhordási rendszerben lenne kialakítva. A 30a-25-ös felújítása után viszont már igencsak meggondolandó, hogy szeretnénk-e finanszírozni néhány utas kedvéért egy ilyen expressz-busz rendszert."
V43-1157: Fordulók: átlagosan 3 óránkénti közlekedés.
Nem.
Kétóránkénti, ütemes közlekedés megoldható lett volna. Ki is volt dolgozva, bevezethető lett volna. Remélem, hamarosan olyan döntéshozók lesznek, akik vevők az olyan kidolgozott anyagokra, amelyeket olyanok készítettek, akik már sikeresen végrehajtottak menetrendi reformot a vasúton.
Csak az a baj, hogy minél jobban szétverik a rendszert, annál nehezebb lesz bármit is ésszerűen visszaállítani, kijavítani.