ltnine2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 931
Szerintem arra gondolt, hogy 34-es volt a busz, amivel ment a Dobozi felé, aztán viszonylatváltás volt 35S-re a végállomáson...

Szerintem az a nem normális, aki nem tudja megérteni, hogy ott végállomás van...De lehet jobb lenne, ha benyomná a sofőr Garázsmenetbe, aztán majd az ITK telephelye előtt leszálhat:)

Én is szeretnék reagálni a fikázásra, mert ez az volt Dreamer részéről...

Azt tapasztalom, hogy a sofőrök nagyrésze betartja a pontos indulást a végállomásról, HA minden feltétel adott... Nem egyszer van olyan, hogy dugóba kerülnek a buszok, és még pótlással is megcsúsznak. Jó példa erre a 25/25Y, ahol 6 + 1 eszköz van, és még ilyenkor is előfordul csúszás.

Félajtó:
Ez sok minden miatt lehetséges...
uhukka-nak üzenném, hogy nem azért egy szárny nyílik ki az elsőajtónál, mert az ajtó hibás, hanem mert a sofőr szabályozhatja, hogy melyiket nyitja ki...
Mivel a buszokon előfordulhatnak biztonsági őrök, náluk célszerű megfelezni az ajtót, hogy ne kelljen még a nyiló ajtóval is foglalkoznia az őrrel.
Másrészt a sofőröknek nincsen klassszikus, zárt fülke. Télen talán ők sem akarnak megfagyni...

Utastájékoztató:
Sajnos mindig van 3-4-5 olyan busz, ahol nem működik a rendszer. A többiben majdnem minden esetben van hang vagy monitor...Sajnos mindháromnak kellene lennie.



Sofőrök pontosságáról jut eszembe...Ezuton szeretném megköszönni annak a Kedves Sofőrnek lelkiismeretes munkáját, aki szolgáltatóváltás előtti estén 20!!! perccel hamarabb ért a Segnerre utolsó 25-ös járatként és húzott el a nagyvilágba!
Előzmény: Törölt nick (930)