Aero man Creative Commons License 2009.12.09 0 0 33524
"Meg a rossz pálya."

Nos a pálya talán azért rossz, mert rendszerváltás óta semmit nem költöttek egyikre sem, csak folyamatosan levették a sebességeket, mert magától ugye nem javul meg.

"Meg az elavult járművek."

Hmm, ez is érdekes felvetés, ugyanis fővonalon is járnak elavult járművek, például a Szili. lassan 50 éves jármű, mégis közlekedik, hozzá a vezérlő szintén 40 éves, és fővonalon járnak vele... De a legtöbb kocsira igaz,hogy az átlagéletkora 30 év, függetlenül, hogy gyorsvonati kocsi, vagy elővárosi. Az IC kocsik is gyorsvonatiból lettek átépítve...

Tehát akkor min kéne változtatni? A pályát rendbe lehetne tenni, a menetrendet is, aztán a járműveket is. A rossz vonalvezetésre is lenne megoldásom. Járjon az említett busz a városból, településből a vasútig. Mert egyébként a busz közel se tud annyi utast elszállítani mint egy vonat, még a BZ-re is többen férnek fel, plána ha még két mellékkocsit is húz. Hozzáteszem sok ember nem bírja a buszt, rosszul lesz rajta a vonaton ez nem jellemző....

"Drága?
Az."


Mostmár tényleg az lenne ha rendbe kéne tenni. Mert amennyit eddig nem költöttek rá annak többszörösét kéne rákölteni, de megtérülne. Egyébként az útfelújítás sem olcsó amit tönkretesznek a buszok, kamionok, egyéb nehéz járművek...

"Meg a rossz vonalvezetés...(na ez aztán pláne)"

Télen ha nem bír bemenni a busz akkor sokra mentünk a bezárással, se busz se vonat...

"Milyen szempontból?"

Talán környezetszennyezés szempontból. Amíg a BZ két mellékocsival kivált 3 buszt, addig ne papoljon, hogy gazdaságosabb a busz. De nézzünk egy mégjobb példát a 77-es vonalat. Vácrátót-Galgamácsa. Villamosított vonal! Ahelyett buszt járatni olyan mint Drót alatt a BZ-t. Az nem környezetszennyező? A vasúti pálya nem szennyezi a környezet míg az útfelújítás igen... Akinek van egy csöppnyi sütnivalója nem kérdez ilyen sületlenségeket, hozzáteszem az utaskapacitásról nem is beszéltem még...

"Különbenis, vezetők nélkül beosztottak sincsenek :)"

Ez így van. De nem mindegy az, hogy egy munkásra hány vezető jut. A jelenlegi helyzetben 5-6 vezető is jut egy beosztottra, azért az túlzás. Jelenleg a MÁV ZRt-ben és leányvállalataiban ez a helyzet.

"Tényleg? Itt most milyen vezetésre gondolsz? Honnan tudod, hogy ők mit termelnek? Tényleg, ők mit termelnek?"

Termelni? Semmit, és a vasutat is csak tönkre teszik idióta rendelkezésekkel, látszódik az, hogy soha nem dolgozott vasúton, és Ő osztja az észt... Továbbá amikor egyre több tehervonaton magánvasúti gép van, mert olcsóbban, és gyorsabban elszállítja mint a MÁV akkor az Ő termelésük csak VESZTESÉG, mert mindig saját magukat teszik előtérbe nem pedig az utast,árut....

Végszóként a Médiában is megjelent, hogy a korábbi mellékvonalbezárások töredék megtakarítást sem hoztak, akkor miért kell újabbakat bezárni ha tudjuk hogy nem fog megtérülni?
Előzmény: Törölt nick (33517)