A Mezőtúr-Kisújszállás kapcsolat újraépítése távlati tervként létezik, nagyvasúti kapcsolattal és akkor a Mezőtúr-Túrkeve visszaépülne, onnan Kisújszállásig meg a kisvasút helyett nagyvasút járna.
Távlati terv.
Szerintem sem érdemes minden koncepcióban megszüntetett vonalat újraépíteni, de több is van, amit érdemes volna.
Csak egyről tudok, ami visszaépült a 25-ös az most fővonal és éppen villamosítják. 1980-ban pedig felszedték, mondván nincs rá szükség. 20 év múlva lett és újraépült.
A Veszprém-Alsóőrsre is volna igény ott is vannak a tervek a balatoni vasúti kapcsolat újraépítésére.
Egy Pécs-Szeged vasúti kapcsolat is nagyon hiányzik ,erre is születtek már tervek kérdés mikor lesz belőle valami sőt, egyre inkább nyomják a Szeged-Temesvár vasúti kapcsolatot is, h újra kellene építeni.Ezek mind távlati tervek kérdéses mikor lesz belőlük valami ha lesz egyáltalán. Új vasútvonalként pedig tervben van egy Cegléd-Fehérvár vonal, ami délről kerülné el Bp-t és a Fradit elsősorban teherszállításra használva.
Egyébként a románok valóban átvették volna a 127-est sőt vállalták volna azt is ,h újból összekötik és a saját járműveiket közlekedtették volna rajta, ha teljes egészében megkapják a pályát, még fel is újították volna, a MÁV pedig nemet mondott. Pedig most, h nekik nem kell miért ne lehetne odaadni, hadd próbálkozzanak vele.