A labda a közös képviselet kezében van, miután egyedül csak ők tudják felmérni, hogy az itt lakók közül ki fizetett és ki nem. Nagyon remélem, hogy ennél jobb lesz a fizetési hajlandóság.
Kifejezetten problémásnak tartom a hiteles, hozzáértő, határozott és előrelátó vezetés, a tudatos és rendszeres tájékoztatás, valamint a folyamatos kapcsolattartás és a következetes "számonkérés" eddigi hiányát.
Alapvetően abból a feltételezésből kellene kiindulniuk, hogy az itt lakók nem ismerik a társasházi szabályokat, mert nem laktak még ilyen környezetben, nincs társaházi tapasztalatuk, nicsenek tisztában azzal, hogy milyen költségeket kell időről-időre fizetniük és azt sem tudják hova-kinek-mikor-hogyan kell fizetniük.
Mellesleg, aki még mindig úgy gondolja, hogy az 50 ezer Ft-ból még évekig lehet majd fűteni az jobb lesz, ha már ma befizeti (a társasház számlájára) a következő 50 ezer Ft-os részletet és elkezd gyűjteni a következőkre is.
Azt már feltételezni sem merem, hogy a közös képviselő cégek, szeretik a tájékozatlan lakókat és az átmeneti zavaros, leginkább csak a lakók számára átláthatatlan körülményeket, mert ilyen helyzetekben könnyebben lehet kisebb-nagyobb pénzeket eltüntetni ilyen-olyan számlákra, miközben más lényegi költségek kifizetetlenek maradnak.
Egyáltalán nem lepődnék meg pl., ha hamarosan biztosítót cserélnék, immár egy éven belül a harmadikat, vagy ........